Κατάλληλο για όλους

Tuesday, November 14, 2006



- αν δεν με πάρεις εσύ, όλο και κάποιος άλλος ... θα βρεθεί.



- γκαρσόν, φέρε μου ένα πιάτο του καφέ.

- να κι εγώ!




- υδαίμων, μου σούριξες;






- μα δε χρειάζεται να ψωνίσετε, εδώ είναι ένας παράδεισος
και του λείπει ο άγγελος του


- Όλο θα σας τηλεφωνώ :)


- Πως ξέρεις να περιποιείσαι τις γυναίκες.



- Αυτή την ώρα, γλυκιά μου αγάπη

αυτή την ώρα

Που είσαι πλάι μου, κι ευτυχισμένα,
χαμογελάς.
Φεύγουν οι πίκρες, φεύγουν τα σύννεφα,
και κάθε μπόρα.
Σαν είσαι πλάι μου,
Και μ' αγκαλιάζεις, και με φιλάς.
Πόσο θα ήθελα, μεγάλε έρωτα μου
να μη μου έφευγες, ποτέ,
από κοντά μου.
Αυτή την ώρα, γλυκιά μου αγάπη,
αυτή την ώρα
Ζω ένα όνειρο
Που όταν φεύγεις, μου το σκορπάς.
Της ζωής οι ώρες τρέχουν,
κι ομορφιές χιλιάδες έχουνε
Μα η πιο καλή μου ώρα,
να 'σαι πλάι μου σαν τώρα


- Όλη τη νύχτα θα την περάσουμε, τρομπάροντας













- Παραλαβές


Ελληνική ταινία - Ο τζίτζικας κι ο μέρμηγκας
Άλλες χαρακτηριστικές ατάκες από την ταινία:
- Φασούλι το φασούλι, δεν γίνονται περιουσίες, γίνονται φασουλάδες.
- ακούς 50 λεπτά για ασπιρίνη!
ε τότε κατάπιε το πενηνταράκι.
- μυρίστε τα γιασεμιά που αναπνέουν την ομορφιά σας.
- είσαι η τράπεζα της αγάπης μου

0 Comments:

Post a Comment

<< Home