Κατάλληλο για όλους

Tuesday, January 08, 2008

Γυναικείες σπουδές
Ψηφοφορία 1

Απαντήσεις μόνο με ένα ναι, ή όχι.
(Μόνο οι γυναίκες απαντούν)

1 Ξεκινώντας μια σχέση, αφήνω τις περισσότερες φορές, τον άντρα να πιστεύει, πως έχει δίκιο.
2 Ντύνομαι πάντα με γούστο στα ραντεβού, μα αφήνω για αύριο τις δουλειές του σπιτιού.
3 Νευριάζω με τους άλλους, μα συγκρατώ τα νεύρα μου, με το ταίρι.
4 Έχω αντιληφτεί πόση σημασία έχει να υπάρχω.
5 Αισθάνομαι ένοχη, όταν είμαι ευτυχισμένη.
6 Άλλο ζω, άλλο παντρεύομαι.
7 Είμαι από εκείνες που μου δίδαξαν να έχω το πάνω χέρι.
8 Η αγάπη δεν εξηγείται από ψυχολόγους.
9 Άντρας είναι μόνο όποιος βλέπει αθλητικά, μα όχι νοικοκύρης.
10 Ενήλικος γίνεται κανείς, για να μοιράζει δεξιά αριστερά, το σώμα του.
11 Μεγάλη διαφορά ηλικίας, με έναν σύζυγο, για να μου λένε, μπράβο.
12 Δήθεν, είναι ο άντρας που δεν φοβάται να δείχνει ευαίσθητος;
13 Τον άνθρωπο ορίζουν οι φάσεις που περνά.
14 Ότι κατακρίνουμε, θα το λουστούμε έστω και εμπειρικά.
15 Ζωή είναι να προλάβεις την εκπλήρωση μιας λίστας, πράξεων.
16 Είμαι ο καθρέφτης των γονιών μου.
17 Τη γυναίκα πρέπει να τη λατρεύεις, μη θεωρώντας πως ασφυκτιά.
18 Έχω ακούσει γύρω μου να λένε: η γυναίκα είναι άνθρωπος.
19 Ποιοτική μουσική, ακούω, μόνη μου.
20 Κάνω προληπτικές, ιατρικές εξετάσεις.
21 Μόνο ορισμένες του θηλυκού φύλου, είναι γυναίκες.
22 Βλέπω ειδήσεις.
23 Έχω ελεύθερο χρόνο στη σχέση μου.
24 Κάνω μόνη, τα εφοριακά, διεκπεραιώνω άλλες τέτοιες υποχρεώσεις.
25 Πάντα βρίσκεται μια λύση για όλα.
26 Είμαι πάντοτε τέλεια.
27 Πηγαίνω θέατρο.
28 Συζήτηση από τηλεφώνου, παρά χάσιμο χρόνου σε καφετέριες.
29 Θέλω εδώ και τώρα, κάτι.
30 Πάντα μακιγιαρισμένη, βγαίνω από το σπίτι.
31 Κρεατοφαγία, ποτά, τσιγάρο.
BONUS ερώτηση: Ήταν απαραίτητα όλα αυτά;

Η νικήτρια κερδίζει μια κυριακάτικη βόλτα, στο ζάπειο.

Γεράσιμος Μηνάς 2007

0 Comments:

Post a Comment

<< Home