Κατάλληλο για όλους

Tuesday, January 08, 2008

Τρίτο ραντεβού,
με αληθινή γυναίκα

Καλημέρα, 27 Δεκέμβρη, σήμερα.
Τι κάνεις; είσαι καλά;
Πριν μισή ώρα, ξύπνησα.
Έχεις κι εσύ, φουσκάλες κάτω από τα μάτια. Θα ξενύχτησες αυτές τις μέρες, στα γλετζέδικα. Μ’ αρέσουν τα μάτια σου. Ένα υπέροχο γκρί, με ακτίνες γύρω από τις κόρες των οφθαλμών. Πρώτη φορά, παρατηρώ κάτι τέτοιο. Συμπαθώ και το χαμόγελο σου. Χείλη τόσο νέας γυναίκας. Ροδαλά ροζ. Τόσο λεία η επιδερμίδα σου. Θαρρώ χωρίς πόρους. Ώστε έτσι είναι το δέρμα μιας γυναίκας. Η χαριτωμένη σου παλάμη. Πως διατηρείς αυτή τη θεσπέσια επιδερμίδα. Τα νύχια σου βαμμένα με ένα διακριτικό ροζ –γιατί μισώ να βάφετε τα νύχια σας. Ναι, είμαι παρορμητικός, πράττω και λέω κατευθείαν, γιατί δεν είμαι ψεύτικος.
Μου αρέσει το όνομα σου, Νάσια. Γενικά έχεις πονηρό ύφος, αλλά μ’ αρέσει γιατί είσαι σύγχρονο θηλυκό, όπως οι συνομήλικες, ενήλικες φίλες σου. Τόσο νέα, αλήθεια. Μια θεϊκή απλότητα, στις κινήσεις σου.
Σου έκανε κανείς, δώρο, τα Χριστούγεννα;
Είμαι σίγουρος πως ναι.
Κι εγώ πέρασα ωραία. Ήρθε κόσμος στο σπίτι. Να ‘βλεπες στολισμό. Το πάρτυ της παραμονής, άφησε εποχή. Ναι ναι, εγώ διάλεγα τη μουσική. Είναι το μόνο στο οποίο είμαι καλός. Όχι, δεν σε κολακεύω τόση ώρα. Είσαι πολύ συμπαθητική κοπέλα, κι όποιος δεν θέλει να θαυμάζει κάτι τέτοιο, άσε, μη πω. κοιτώ το πρόσωπο σου.
Ώστε έτσι είναι το πρόσωπο μιας γυναίκας.
Φαντάζομαι σου αρέσει να υπάρχεις.
Έχεις αντιληφτεί, τι σημαίνει αυτό;
Ναι ναι, μη παραμερίζουμε το πραγματικό, με το τι πιστεύουμε πως είναι καθετί. Αλήθεια διατηρήθηκε έως τώρα. έχω την εντύπωση πως φοράς μακιγιάζ στο πρόσωπο, αλλά θα υπάρχει και σχεδόν αόρατη περιποίηση. Εσύ ξέρεις, που χρησιμοποιείς καλλυντικά. Δεν σε πονάει να βάζεις και να βγάζεις, σκουλαρίκια;
Όμορφη μέρα, σήμερα. Βρέχει ελάχιστα.
Σου είπα τι είδα στον ύπνο μου; μια φίλη σου με φλέρταρε.
Συγνώμη: να κοιτώ εσένα και να μιλώ για άλλες.
Εσύ είσαι εδώ, ζωντανή. Εκπνέει τώρα, σεβασμό, το πρόσωπο σου.
Αν είχα χρήματα, δεν ξέρω αν θα ‘θελες ακριβό δώρο. Ας είναι της ηλικίας σου, δηλαδή, ένα τέτοιο θέλω. Να εντυπωσιάζεις. Τι να το κάνεις, αφού έχεις συ, της νεότητας τη λάμψη. Ναι, στα λέω αφιλτράριστα. Γιατί κάπου έστω, πρέπει να είμαστε αληθινοί.
24 λεπτά, σου μιλώ. Μα εσύ μείνε όπως είσαι. Όση έχουν καρδιά για να εμπιστευτούν, σήμερα. Η θέλξη του προσώπου σου, Νάσια, είναι αρκετή. Θέλξη θα ‘πρεπε να σε λένε. Γιατί όπως και να το κάνουμε, τραβάς τα βλέμματα των αντρών. Τούτο είναι σημαντικό, απ’ το να σου τονίζω εγώ, πως η γυναίκα αξίζει.
Εξάλλου, αναφέρομαι σε σκεπτόμενο άνθρωπο.
Νυστάζεις;
11 παρά, πρωινή, άγρια ώρα. Ιδίως για όσους ξελαρυγγιάστηκαν να ενοχλούν, ή να παρενοχλούν.
Μου αρέσει η παρέα σου, Νάσια. Είσαι το μόνο αληθινό καλούπι, γυναίκας, που υπήρξε ποτέ. Νάσια μου. Κάνει ζέστη εκεί που βρίσκεσαι; Δεν κουράζεσαι;
Θεέ μου, τι αληθινή που είσαι!
Το κολιέ σου πάει. Μόνη σου το διάλεξες;
Μ’ αρέσουν οι γωνίες του προσώπου σου, κι αυτό το χαμογελάκι, που τώρα λατρεύω.
Αλήθεια χαίρεσαι που φεύγει ο χρόνος;
Κοίτα να δεις. Τόση ώρα σου μιλώ και δεν σου είπα χρόνια πολλά.
Καλημέρα. Χρόνια πολλά.
Κάθομαι και σου μιλώ τόση ώρα, 30 εκατοστά από την οθόνη της τηλεόρασης.
Ώστε έτσι είναι μια γυναίκα.

Γεράσιμος Μηνάς 2007

0 Comments:

Post a Comment

<< Home